onsdag 9. november 2011

Et sunnere liv

Nå har jeg begynt veien til et sunnere liv... håper jeg. Endelig har jeg klart å trene 3-4 ganger i uka i 4 uker, og så håper jeg at dette ikke nok en gang blir et av mange skippertak, men blir en vedvarende prosess.....
Kostholdet til familien jobber vi også med å endre på. Nå skal maten lages fra bunnen av, når vi klarer, og min kjære samboer må nok ta æren for dette, da han handlet en veldig lettvint og god kokebok av Jamie Oliver - Alle kan lære å lage mat. Anbefales på det sterkeste!!!
Etter trening i dag, stakk jeg også innom helsekost, hvor jeg også oppdaget noe nytt (for meg..)
- Kokosvann. Visstnok veldig populært hos mange stjerner (selvfølgelig ikke noen garanti at det er bra for det... , men..) Kokosvann inneholder masse næringsstoffer, og skal være bra ved oppbygging etter trening. Godt var det ihvertfall, og er det sunt i tillegg så er det bare en bonus!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar